Inserción inteligente en mercados internacionales : (Registro nro. 7359)

000 -LEADER
fixed length control field 01851nam a2200313 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 5144
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field Unicoc
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20140729214729.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 090910s2007 ag a gr 00010dspa d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9789871140725
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency CO-BoBLA
Language of cataloging spa
Transcribing agency CO-BoBLA
041 1# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title spa
Language code of original and/or intermediate translations of text eng
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658.8 P35
Edition number 21
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Peña, Gonzalo Diego.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Inserción inteligente en mercados internacionales :
Remainder of title Cómo maximizar el uso de la investigación de mercados en los procesos de negocios internacionales./
Statement of responsibility, etc Gonzalo Diego Peña.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a Ed.
260 3# - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Buenos Aires (Argentina):
Name of publisher, distributor, etc Osmar D. Buyatti, Librería Editorial,
Date of publication, distribution, etc 2007.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 199 p. :
Other physical details il. ;
Dimensions 23 cm.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Incluye bibliografías.
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note I. La investigación de mercados como objeto
II. La investigación y la estrategia de inserción.
III. El aporte de la segmentación de mercados
IV. La investigación y el Plan de Marketing Internacional.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc La presente obra guarda como propósito permitir el reconocimiento de los beneficios, técnicas, metodologías y usos de la investigación de mercados para la gestión de procesos de negocios internacionales. El desarrollo conceptual de los distintos temas se complementa con el análisis de casos de compañías y organizaciones que trazaron estrategias exitosas de penetración en mercados internacionales, utilizando la investigación de mercados. Ha sido organizada en cuatro dimensiones.
610 26 - SUBJECT ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Nokia Trends
General subdivision Mercadeo
Form subdivision Estudio de casos.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Mercadeo.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Mercadeo
General subdivision Investigación
-- Metodología.
650 #6 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Segmentación del mercado.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Libro
949 ## - LOCAL PROCESSING INFORMATION (OCLC)
a n
b n
Existencias
Price effective from Copy number Barcode Lost status Damaged status Not for loan Current Location Date last seen Koha item type Cost, normal purchase price Source of acquisition Source of classification or shelving scheme Permanent Location Date acquired Full call number
2014-07-29Ej. 111188   Bogotá (Dr. David Ordóñez Rueda) - Campus Norte2015-06-05Libro112000.00Compra Bogotá (Dr. David Ordóñez Rueda) - Campus Norte2014-07-29658.8 P35 2007

© 2014 UNICOC | Institución Universitaria Colegios de Colombia - UNICOC
Bogotá D.C. Autopista Norte Km. 20. Teléfono:(571)6683535
Cali: Calle 13 Norte No. 3N-13. Teléfono: (572)6608887

Idiomas: 
Con tecnología de Koha