000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02339nam a22002777a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
OSt |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20241211115321.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
210624b2020 xxu||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9781633698369 |
Información adicional |
(ebook) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
ISBN cancelado o no válido |
9781633698352 |
Información adicional |
(Tapa dura) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
Unicoc |
Lengua de catalogación |
spa |
Centro que cataloga |
Bogotá (Dr. David Ordóñez Rueda) - Campus Norte |
Centro modificador |
Bogotá (Dr. David Ordóñez Rueda) - Campus Norte |
082 ## - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
158.1 |
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Whillans, Ashley V. |
9 (RLIN) |
7986 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Time smart |
Subtitulo o Resto del título |
: how to reclaim your time and live a happier life. |
Mención de responsabilidad etc. |
/ Ashley V. Whillans. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1 ed. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Boston : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Harvard Business Review Press, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2020. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
viii, 184 páginas. |
Otras características físicas |
Tablas, gráficos. |
Dimensiones |
23 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Incluye índice. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Título |
1. Time traps and the time poverty epidemic. |
-- |
2. Steps to finding time and funding time. |
-- |
3. The time - Affluence habit. |
-- |
4. The long view. |
-- |
5. Systemic change. |
-- |
Conclusion: Time in the future. |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
There's an 80 percent chance you're poor. Time poor, that is. Four out of five adults report feeling that they have too much to do and not enough time to do it. These time-poor people experience less joy each day. They laugh less. They are less healthy, less productive, and more likely to divorce. In one study, time stress produced a stronger negative effect on happiness than unemployment. How can we escape the time traps that make us feel this way and keep us from living our best lives? Time Smart is your playbook for taking back the time you lose to mindless tasks and unfulfilling chores. Author and Harvard Business School professor Ashley Whillans will give you proven strategies for improving your "time affluence." The techniques Whillans provides will free up seconds, minutes, and hours that, over the long term, become weeks and months that you can reinvest in positive, healthy activities. Time Smart doesn't stop at telling you what to do. It also shows you how to do it, helping you achieve the mindset shift that will make these activities part of your everyday regimen through assessments, checklists, and activities you can use right away. The strategies Whillans presents will help you make the shift to time-smart living and, in the process, build a happier, more fulfilling life. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Institución que aplica el campo |
Unicoc |
546 ## - NOTA DE LENGUA |
Nota de lengua |
Español |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
8494 |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Autoayuda y superación |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
8535 |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Autorrealización (Psicología) |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
|
Koha [por defecto] tipo de item |
Libro |